Klik Klik

Monday, February 27, 2012

Law Kana Bainana by Hafiz Hamidun



Bismillah....Assalamualaikum.

Sabtu dan Ahad baru ni aku berkesempatan pulang buat kesekian kalinya menjenguk mak...Syukur Alhamdulillah...kesihatan mak menunjukkan perkembangan yang agak positif......itu pun setelah berubat cara alternatif....kesemua anak2 mak sudah pun pulang menjenguk mak...walaupun tak dapat tinggal lama namun bagi mak dah cukup..

Berkat doa dari anak2 dan juga semua sahabat yang singgah meninggalkan doa buat mak, keadaan mak lebih baik dari dua minggu yang lepas......mudah2an budi baik sahabat semua, hanya Allah jua yang membalasnya..

Buat menenangkan hati2 yang lara lebih eluk kita layan lagu di atas..buat Junjungan Rasulullah SAW..syngguh syahdu bila menghayati setiap bait lagu ini....

7 comments:

  1. Benar, bagi seorang ibu kehadiran anak-anaknya adalah lebih bermakna dari harta benda tambahan dalam keadaan kesihatan mereka yang tidak memuaskan.

    ReplyDelete
  2. Syukur alhamdulillah. Masa sebegini sangat berharga, kan?

    ReplyDelete
  3. bila fikir kan hati mak yang akan gembira, kita rela buat apa sahaja...

    kak, suka nya nasyid tuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah dah beransur sihat,tentu anak2 turut gembira.

      Delete
  4. tenangnya hati dengar lagu macam ni....

    (asyik dengar lagu rock, je...! haha)

    ReplyDelete
  5. seorang mak akan jadi bertambah sihat dan ceria bila tengok anak2 balik....
    alhamdulillah semoga akan lebih sihat...

    ReplyDelete
  6. betul kak, sya kalau dengar lagu ni, dengar sirah nabi
    ya Allah..sayu je hati

    ReplyDelete

Tabung Anak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...